Druk i reklama

Dodane: 19-06-2016 07:26
Druk i reklama Mały wymiar reklamy, czyli naklejki reklamowe Warszawa to ciekawa metoda na nienachalną reklamę naszego produktu czy też marki. Dodatkowo ulotki, bannery oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu. O druku i reklamie.

Encyklopedia, hasło: Grafika

Grafika ? jeden z podstawowych obok malarstwa i rzeźby działów sztuk plastycznych. Obejmuje techniki pozwalające na powielanie rysunku na papierze lub tkaninie z uprzednio przygotowanej formy.

Zależnie od funkcji rozróżniamy grafikę artystyczną zwaną też warsztatową oraz grafikę użytkową zwaną też stosowaną.

Grafika artystyczna (warsztatowa) wyróżnia się skupieniem w rękach artysty całego procesu twórczego od projektu przez wykonanie matrycy do wykonania odbitek ? rycin, które mają wartość oryginalnych dzieł sztuki. Liczba odbitek uzyskanych z jednej płyty zależy od techniki.

Grafika użytkowa to dziedzina grafiki i drukarstwa artystycznego służąca celom użytkowym. Związana jest z rynkiem wydawniczym i reklamą. Grafika użytkowa obejmuje plakat, ilustracje, druki okolicznościowe, magazyny, gazety, znaczki pocztowe, banknoty, ekslibrisy i liternictwo.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika


Skrót DTP- co oznacza

Z czasem pojęcie DTP zaczęło odnosić się także do przygotowywania dokumentów do publikacji w postaci elektronicznej (cyfrowej). Proces DTP rozpoczyna się wprowadzeniem do komputera tekstu i obrazu. Poszczególne elementy graficzne podlegają następnie indywidualnej obróbce, a na tekst jest nanoszona korekta. Następnie odbywa się zasadnicza część procesu, czyli ułożenie stron publikacji z tych wszystkich elementów gotowego projektu, łącznie z naniesieniem informacji dla drukarza i introligatora. Na tym etapie pracy można również umieścić informacje o obrazie całej składki (patrz: impozycja). Czynność końcowa to zapisanie danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego lub (coraz częściej) pliku PDF. W ramach DTP można również zarządzać przepływem prac w drukarni oraz sterować urządzeniami przygotowalni poligraficznej, jak i samej drukarni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP


Naklejki, nalepki...

Naklejki, czy też nalepki to dobry materiał marketingowy, bowiem nadają się one nie tylko do przyklejania na naszych produktach, ale np. w witrynie sklepu, czy nawet na samochodzie. Rozmaite i wręcz nieskończone możliwości kształtów i kolorów takich naklejek dają bardzo duże pole manewru dla grafika, który może puścić wodze fantazji.

Większość zakładów poligraficznych nie oferuje naklejek, ale z pewnością w każdym większym mieście znajdzie się jeden lub dwa takie zakłady. Najlepszej jakości naklejki są te drukowane w dużej rozdzielczości.



© 2019 http://www.lotnicze.waw.pl/